Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan küldhetem vissza a terméket? Sajnáljuk, hogy vissza akarja küldeni a terméket. Először ellenőrizze, hogy a termék megfelel-e az alábbi pontoknak, mielőtt becsomagolja és visszaküldi.
Intertaping BV Attn Returns Front utca 13 4793 ET Fijnaart. |
Mennyi szállítási költséget fizetek? A megvásárolt termékek házhoz szállításának költségét a kosárban találja meg a fizetés során. Egy levélszekrény csomag ára: 4,25 € 69,99 €-tól ingyenesen szállítjuk Belgiumba megrendelését |
Mikor kapom meg a rendelésemet? Rendelését még aznap kiszállítjuk, amint leadja 15 óráig (kivéve hétvégéket és ünnepnapokat). A hétvégén leadott rendeléseket hétfőn szállítjuk ki. Megrendelése nyomon követhető a DHL Track & Trace kódjával. |
Honnan tudhatom, hogy a rendelésem leadásra került? Minden megrendelés után e-mailben visszaigazolást kap. Ezen kívül mindig lehetősége van a rendelés állapotának megtekintésére a fiókjában. Ha kérdése, észrevétele van, ügyfélszolgálatunk e-mailben és telefonon is elérhető. |
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal? Ha egy termékkel vagy rendeléssel kapcsolatos kérdésével szeretne kapcsolatba lépni velünk, megteheti a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy küldjön egy e-mailt az info@intertaping.com címre. Célunk, hogy 48 órán belül válaszoljunk e-mailjére. Hívhat minket munkaidőben is a 0168-462454 telefonszámon. 09:00-16:30 között állunk rendelkezésére. Ha kérdése van csomagja hollétével kapcsolatban, a legjobb, ha kapcsolatba lép a DHL ügyfélszolgálatával. |
Rossz terméket rendeltem, kicserélhetem? Bizonyos esetekben lehetőség van a termék cseréjére. Kérjük, küldjön egy e-mailt a rendelési számmal az info@intertaping.com címre. A kiküldendő új termék szállítási költsége a fogyasztót terheli. |
Milyen fizetési módok léteznek? Különféle fizetési módokkal dolgozunk. A legfontosabbak az iDeal és a Paypal. Az összes fizetési mód áttekintése a láblécben található. |
A termékem sérülten érkezett, mit tegyek most? Ha a terméked sérülten érkezik, nem ez a szándék. Utána közösen keresnénk a megoldást. Legjobb, ha e-mailt küld nekünk az info@intertaping.com címen a rendelési számmal és a termékről készült fényképekkel, és mi a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot. |
Valóban minden termék elérhető az online boltban? Természetesen semmi olyat nem kínálunk, ami nincs raktáron. Ezzel biztos lehet benne, hogy a megrendelés kézhezvétele nem tart sokáig. Előfordulhat azonban, hogy valaki éppen megelőzte Önt a vásárlásával. Ezért azt javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb fizesse ki a pénztárban lévő tételeket. |
Lehet-e módosítani az árakat a megrendelés után? A megrendeléskor megjelenített árak egyben az Ön által fizetett árak is. A későbbi árváltozások nem érintik a megrendelést. |
Miért érdemes fiókot létrehoznom? Az Intertaping BV-nél való regisztráció számos előnnyel jár:
|
Kötelező a fiók létrehozása a megrendelés során? Nem, ez nem kötelező. A fiók birtoklása számos előnnyel jár. |
Hol találom az Intertaping BV általános szerződési feltételeit? A feltételek az oldal alján található menüben találhatók. Ezen túlmenően az általános szerződési feltételeinket a megrendelés leadásakor ajánljuk fel, általános szerződési feltételeink elfogadása nélkül a megrendelést nem dolgozzuk fel. |
Hova fordulhatok, ha panaszom van? Ha panasza van termékeinkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, forduljon hozzánk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy az info@intertaping.com címen , és érdemi választ kap tőlünk a panasz beérkezésétől számított 48 órán belül. Ha nem elégedett panasza kezelésével, benyújthatja azt a Thuiswinkel vitabizottsághoz ( www.sgc.nl ) vagy ehhez a vitabizottsághoz az európai online vitarendezési platformon keresztül ( https://ec.europa.eu/ fogyasztók/ odr/ ). |