Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Sajnáljuk, hogy vissza akarja küldeni a terméket. Először ellenőrizze, hogy a termék megfelel-e az alábbi pontoknak, mielőtt becsomagolja és visszaküldi.

  • Visszaküldési portálunkon keresztül visszaküldési címkét vásárolhat saját költségén.
  • A visszaküldést az info@intertaping.com címen regisztrálja. Kérjük, adja meg rendelési számát.
  • A terméknek sértetlennek kell lennie.
  • A terméket az átvételtől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
  • Ha a visszaküldés megérkezett raktárunkba, üzenetet kap, és 7 munkanapon belül visszatérítjük a vásárlás összegét.


A termék visszaküldésének címe:

Intertaping BV

Attn Returns

Front utca 13

4793 ET Fijnaart.


Mennyi szállítási költséget fizetek?

A megvásárolt termékek házhoz szállításának költségét a kosárban találja meg a fizetés során.

A költségek a termékek súlyától függenek.

Egy levélszekrény csomag ára: 4,25 €
Egy csomag Hollandiában 5,75 euróba kerül
Egy csomag Belgiumba 7,95 €

49,99 €-tól ingyenesen kiszállítjuk megrendelését Hollandián belül.

69,99 €-tól ingyenesen szállítjuk Belgiumba megrendelését

Ha terméket szeretne visszaküldeni, a visszaküldés költségei a saját számláját terhelik.


Mikor kapom meg a rendelésemet?

Rendelését még aznap kiszállítjuk, amint leadja 15 óráig (kivéve hétvégéket és ünnepnapokat). A hétvégén leadott rendeléseket hétfőn szállítjuk ki. Megrendelése nyomon követhető a DHL Track & Trace kódjával.


Honnan tudhatom, hogy a rendelésem leadásra került?

Minden megrendelés után e-mailben visszaigazolást kap. Ezen kívül mindig lehetősége van a rendelés állapotának megtekintésére a fiókjában. Ha kérdése, észrevétele van, ügyfélszolgálatunk e-mailben és telefonon is elérhető.


Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ha egy termékkel vagy rendeléssel kapcsolatos kérdésével szeretne kapcsolatba lépni velünk, megteheti a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy küldjön egy e-mailt az info@intertaping.com címre. Célunk, hogy 48 órán belül válaszoljunk e-mailjére.

Hívhat minket munkaidőben is a 0168-462454 telefonszámon. 09:00-16:30 között állunk rendelkezésére.

Ha kérdése van csomagja hollétével kapcsolatban, a legjobb, ha kapcsolatba lép a DHL ügyfélszolgálatával.


Rossz terméket rendeltem, kicserélhetem?

Bizonyos esetekben lehetőség van a termék cseréjére. Kérjük, küldjön egy e-mailt a rendelési számmal az info@intertaping.com címre.

A kiküldendő új termék szállítási költsége a fogyasztót terheli.


Milyen fizetési módok léteznek?

Különféle fizetési módokkal dolgozunk. A legfontosabbak az iDeal és a Paypal. Az összes fizetési mód áttekintése a láblécben található.


A termékem sérülten érkezett, mit tegyek most?

Ha a terméked sérülten érkezik, nem ez a szándék. Utána közösen keresnénk a megoldást. Legjobb, ha e-mailt küld nekünk az info@intertaping.com címen a rendelési számmal és a termékről készült fényképekkel, és mi a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.


Valóban minden termék elérhető az online boltban?

Természetesen semmi olyat nem kínálunk, ami nincs raktáron. Ezzel biztos lehet benne, hogy a megrendelés kézhezvétele nem tart sokáig. Előfordulhat azonban, hogy valaki éppen megelőzte Önt a vásárlásával. Ezért azt javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb fizesse ki a pénztárban lévő tételeket.


Lehet-e módosítani az árakat a megrendelés után?

A megrendeléskor megjelenített árak egyben az Ön által fizetett árak is. A későbbi árváltozások nem érintik a megrendelést.


Miért érdemes fiókot létrehoznom?

Az Intertaping BV-nél való regisztráció számos előnnyel jár:

  • Használjon másik szállítási címet.
  • Következő megrendelésénél lerövidített bejelentkezési folyamatot kap.
  • A fiókjában már leadott rendeléseinek áttekintése a szállítások és fizetések állapotával.

Kötelező a fiók létrehozása a megrendelés során?

Nem, ez nem kötelező. A fiók birtoklása számos előnnyel jár.


Hol találom az Intertaping BV általános szerződési feltételeit?

A feltételek az oldal alján található menüben találhatók. Ezen túlmenően az általános szerződési feltételeinket a megrendelés leadásakor ajánljuk fel, általános szerződési feltételeink elfogadása nélkül a megrendelést nem dolgozzuk fel.


Hova fordulhatok, ha panaszom van?

Ha panasza van termékeinkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, forduljon hozzánk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy az info@intertaping.com címen , és érdemi választ kap tőlünk a panasz beérkezésétől számított 48 órán belül.

Ha nem elégedett panasza kezelésével, benyújthatja azt a Thuiswinkel vitabizottsághoz ( www.sgc.nl ) vagy ehhez a vitabizottsághoz az európai online vitarendezési platformon keresztül ( https://ec.europa.eu/ fogyasztók/ odr/ ).